Tuesday, October 4, 2011

September through my Ipod

Mijn wekelijkse literatuur doorbladeren zodat ik weer op de hoogte ben van de laatste modetrends. Ondertussen geniet ik nog snel van een tasje koffie voor we er weer invliegen vandaag!

Genieten van de laatste dagen zon deze maand, want het zal snel winter worden vrees ik... Alle zomerkleedjes nog een laatste keer uit de kast halen om ze toch niet het gevoel te geven dat ze niet geliefd waren deze zomer!

Lekker genieten van een Raspberry Iced Fruit Juice op het terras van de Zebra op het Sint-Goriksplein in Brussel. Yummie!

Tasty breakfast in the morning made with love. Een lekkere Jacqmotte koffie met een zelfgemaakt frambozensapje en een boterham met hagelslag. En de dag is goed begonnen!

Iets minder leuk: een weekje zwaar verkouden in de zetel hangend verdoofd door de medicatie en ijlend van de koorts. Maar dan houden we toch gewoon een film-marathon met al onze favoriete films, nee?! Ach, it's a part of life you know...

En deze maand hebben we ook weer lekker gegeten: mommy's tasty hamburger with french fries en de mediteraanse pasta met kip van bij Louis Louise in Halle.

Voorbereidingen treffen voor een avondje uit: krulspelden en make-up kit in de aanslag! Het geslaagde resultaat. En uiteindelijk de leeuw die in me boven komt wanneer ik mijn haren terug losmaak om moe maar voldaan in mijn bedje te kruipen.


Zo zag september eruit dit jaar. Het was een fijne en zonnige afsluiter van een zalige zomer die ik zeker niet snel zal vergeten. Hop naar de winter met de dikke truien, wollen sjaals en winterjassen om in te verdrinken. De verkoudheid hebben we al gehad, dus daar zijn we hopelijk weer van gespaard voor de winter. Here we come, cold snowy winter?!
Hoe was jullie zomer? Laat het me weten en laat een comment achter.


No comments:

Post a Comment