Tuesday, October 11, 2011

My Inspirations: Chanel's Navy Stripes

       Navy Stripes





Ik ben altijd al een grote fan geweest van Chanel met haar tijdloze en androgyne ontwerpen. Haar ontwerpen stralen zoveel vrouwelijkheid en klasse uit, terwijl ze eigenlijk absoluut geen gebruik maakt van de vrouwelijke lichaamsvormen. Haar ontwerpen staan nu eenmaal mooier bij een jongensachtig meisje dan bij een volumineuze vrouw.
Voor mijn template heb ik gekozen voor de marinestrepen omdat die de afgelopen zomer niet uit het straatbeeld weg te slaan waren. Zelf ben ik er ook nogal verzot op namelijk! Een bloes met marinestrepen kan je echt dragen met alles: een broek met wijde pijpen, een jeansshortje of een rok met hoge taille. Mogelijkheden genoeg dus!
Mijn bloesje met marinestrepen hangt alvast klaar in mijn kleerkast.

 © template designed on Polyvore, picture by The Girl Never Gets Older
 

No comments:

Post a Comment