Thursday, September 15, 2011

I'm on the pursuit of happiness and I know everything that shine ain't always gonna be gold...

Ik zag deze foto onlangs op de blog van Cachmire & Soie en ik moest meteen aan mijn beste vriendin Laura denken waarmee ik al van jongs af aan een zoetighedenverslaving deel. Van de tien ontmoetingen die we hebben, draaien er zeker negen rond dessertjes maken, gaan eten of kopen. We kennen elkaar eigenlijk al veel te lang en delen herinneringen die we best onder ons houden. Maar deze herinnering is me altijd bij gebleven: vroeger gingen we als kleine meisjes vaak bij elkaar spelen en dan speelden we 'terrasje' of iets dergelijks. Dan maakten we cocktails met fruit en brownies om ons nadien volledig te laten gaan met het allemaal op te smullen. Man, wat een heerlijke tijd was dat!
Daarom krijgt deze afbeelding een speciaal plekje aan de muur zodat ik nooit meer vergeet waar onze vriendschap eigenlijk om draait: genieten van het leven en blij zijn met de kleine dingen die we elkaar kunnen geven zoals een lach, een traan en soms misschien een ijsje... :)



Translation:
When I saw this picture on the blog of Cachmire & Soie, I had immediately thought of my best friend Laura. Together we share a love for sweets and it describes perfectly what our friendship is all about: enjoy life and appreciate the little things in life!

No comments:

Post a Comment